duminică, 8 mai 2011

  My name is Narcis Iustin Ianau, I was born in Bacau, place where I still live, with my family.
  Since I was young, I have had a great passion: singing. At the age of 5, I began discovering my talent. At that age, I realised for the first time that I have a great gift from God, my voice. From then til now I have shared this talent with my family, classmates, and now, with the entire country.
  My life had radically changed after, at the age of 15, I participated at my first competition ,,Romania's got talent". My intention was to show to the world my voice, so I feel very happy with that.
  Besides, I have made very much friends, and I will never forget the whole ,,Romania's got talent" experience. I am convinced that this is the first step in my career, and I thank everybody who supported me.
  In the future, I intend to finish high-school in Bacau waiting to see what surprises life has.

13 comentarii:

  1. We have the same passion...Unfortunately, I don't have as much courrage as you to show it...But, who knows....

    RăspundețiȘtergere
  2. cel mai tare:D:X.I LOVE YOU NARCIS!!!Esti frumos frumos frumos si super mega extra TALENTAT:D:X.Am facut si eu 3 filmulete pentru tine,uite unul din ele http://www.youtube.com/watch?v=Oo4BvYvGZgY sper sa-ti placa:*Vocea ta depaseste orice imaginatie posibila si imposibila.bravo

    RăspundețiȘtergere
  3. O persoana care ti-a scris pe fb a avut mare dreptate.Este foarte bine ca dupa un concert sau ceva,sa iesi sa te distrezi cu unii prieteni DAR....sa ai mare grija cum ii alegi.Dragostea lor pentru tine(ma refer la majoritatea)a aparut de la preselectie(aminteste-ti)cand vocea ta ne-a fermecat pe toti.Acum,intoarce-te putin in timp(ca si atunci cantai,totusi)si vezi care dintre cei 4893 de prieteni ti-au fost alaturi cand sufereai din cauza prostiei lumii.Nu-ti pierde modestia,sensibilitatea si CARACTERUL care te facea unic pe langa vocea ta DIVINA(ai MARE grija de ea).Multi spun ca daca vocea ta ar pieri ai fi abandonat,nu-i contrazic,deloc.Deci ai grija de darul dat de la Dumnezeu si nu dezvoltat de tine,sper din tot sufletul sa ajungi unde iti doresti,stiu ca am scris prea mult:))si nu uita sa pastrezi in tine acel copil unic si sensibil care ne-a uluit pe toti.ESTI UN FENOMEN SI DA,POTI AJUNGE CAT MAI SUS daca urmezi drumul corect.

    RăspundețiȘtergere
  4. @scene.kid73 de-acord in mare parte cu ce zici, cu cateva precizari: dragostea pentru el a aparut dupa preselectie, pentru ca doar atunci a vrut Dumnezeu sa ni-l scoata in cale. Dar sunt convinsa ca mai sunt si altii ca mine sau ca tine, care ar face orice sa poata da timpul inapoi, sa-i fim alaturi atunci cand cei prosti il necajeau... (si sunt taaare multi la numar in categoria asta!!) ...Daca vocea i-ar pieri... Doamne, ma rog sa nu se intample asta, pentru ca ar fi ca si cum ar disparea soarele de pe cer, sau ca si cum medicamentele pentru boli grave nu si-ar mai face efectul! ... Dar ar ramane el, Narcis, baiatul ala minunat! Si ar fi abandonat doar de orbii care nu vad in sufletul lui. Iar ei nu merita atentie. Eu am deplina incredere in el! EL e divin, iar harul pe care-l are e doar un semn. Sa zicem ca e aureola...

    RăspundețiȘtergere
  5. @narcis: stii (sper!) ca te iubesc ca pe copilul meu! As zice chiar mai mult de-atat, pentru ca langa copilul meu sunt in fiecare zi, iar langa tine nu, si asta ma arde rau la suflet... pe tine nu te pot pupa de noapte buna... (dar o fac in gand, in fiecare seara! :X ), nu te pot apara de toti rautaciosii care nu se mai satura sa dea afara venin din ei... nu te pot sfatui cum sa faci ca sa-ncerci macar sa le faci pe plac... si mai sunt cateva lucruri pe care mi-as dori sa le pot face. Dar am incredere ca sentimentele ce ti le port nu mi le-a sadit Dumnezeu in suflet in zadar, si sper ca intr-o zi sa-ti foloseasca in vreun fel... Te imbratisez, steluta mea!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Minunat! Exact ce-mi doream: un loc in care sa te pot vedea si asculta de cate ori am chef. La cat mai multe si frumoase inregistrari audio si video!

    RăspundețiȘtergere
  7. narcis nu am nimik cu tn:| canti super esti super tare:)dar mi-separe ca ti-o cam iei in cap:D....da esti bun, ai o voce superba:X dar nu uita de unde ai plecat:):)

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu nu consider că Iustin Narcis "şi-a luat-o în cap"; schimbarea pe care o reclami aici se numeşte maturizare.

    RăspundețiȘtergere
  9. Respect. Thank you, you do make a difference.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mă bucur să aud care ştiţi că vocea ta este un dar de la Dumnezeu. Este greu să aud alte opinii, dar se vedea că ei nu ştiu mai bine.

    Cântând dvs. îmbogăţit viaţa mea. Thank You.

    RăspundețiȘtergere